Aron Brun

Aron Brun

* 07.03.2002
† 03.05.2021 in Hüntwangen
Erstellt von Kristina Brun
Angelegt am 10.05.2021
16.806 Besuche

Kerzen (65)

Hier finden Sie alle Gedenkkerzen, die für Aron Brun entzündet wurden. Wir laden Sie herzlich ein, selbst eine Kerze mit einer kurzen, persönlichen Nachricht zu hinterlassen.

Gedenkkerze

Dis dich unändlich vermissende Mami!

Entzündet am 02.02.2023 um 20:51 Uhr

Min allerliäbschte Schatz da obe im Himmel. Mittlerwiele händ sich no wieteri liäbi Mänsche zu dir g'sellt, wo du oder ich känned, sottigi, wo z'früeh g'storbe sind, sottigi, wo es riichhaltigs Läbe händ dörfe erläbe. Ich weiss immer, dass es ihne guät gaht, will ich weiss, dass es dir da obe guät gaht. Und ich stelle miär immer vor, dass ihr zäme amene lange Tisch höcklet, es Bierli trinked, lachet, spillet, schwätzet, du dini Zaubertrickli zeigsch, als wür's Läbe da obe eifach wieter gaa. Vor mine Auge han ich en glückliche Aron, en erlöste Aron. Villicht hilft miär das über die schwere Vermissziite hinweg, wo eifach da sind, wo immer no uuuu weh tüänd, sich schmerzvoll aafüühlet, ununterbrocheni Träne produzieret. ICH VERMISS DICH EIFACH WÜRKLICH SCHRECKLICH! So wie ganz vill vo dene Mänsche da une, wo dich über alles liäbed und a dich dänked. Du bisch nie ellai... es git immer öpper, wo mir dir da obe still in Verbindig isch und dich fescht umarmt. Min allerliäbschte Buäb: Ich liäbe dich unändlich für immer und ewig!

Gedenkkerze

Medea

Entzündet am 27.01.2023 um 21:51 Uhr

ich vermisse dich jede einzelni tag. bald sind scho zwei johr ohni dich und ich ha dir wölle folge aber ich weiss das da nöd de richtog weg ish und ich has dim mami versproche dasi kämpfe!! ha dicv ganz doll lieb dini Medea

Gedenkkerze

Maria Fivat

Entzündet am 07.01.2023 um 14:24 Uhr

ich zündä d cherzä a für dis mami sie tuät mir so leid trurig isch si immer vermisse tuät sie dich ich wünsch das sie chraft überchunt ich dänk a dis mami mit vill liäbi  und au  dich

Gedenkkerze

Fivat Maria

Entzündet am 07.01.2023 um 14:16 Uhr

Traurig bin ich jedesmal wenn ich auf den Friedhof gehe es ist sehr schwer zu denken an Deine Geschwister und Eltern 

Gedenkkerze

Happy New Year…

Entzündet am 01.01.2023 um 17:16 Uhr

… min Grosse zu dir in Himmel ufe, wo hüt z‘Nacht sicher uu schön g‘si isch zum aaluäge mit all dene Füürwerk… s‘nöchschte lange Jahr ohni dich staaht vor de Tür… vermisse dich und bin immer bi diär. Feschti, warmi Umarmig… DIS MAMI

Weitere laden...